ROK SZKOLNY 2023/2024
Zapraszamy uczniów klas 1-8 do udziału w konkursie bibliotecznym „Pięknie czytam w audiobooku” organizowanym z okazji Tygodnia Bibliotek.
Tytuł: Szkolny konkurs biblioteczny „Pięknie czytam w audiobooku”
- Organizator (kto?): E. Guznowska, E. Krupa, K. Kwiatkowska
- Termin (kiedy?): do 20 maja br.
- Adresat: (dla kogo?): Uczniowie klas 1-8
- Dodatkowe informacje:
- Zadaniem konkursowym jest indywidualne przygotowanie audiobooka z czytanym przez ucznia tekstem – bajką, lekturą, książką należącą do kanonu literatury dziecięcej. Podczas nagrywania audiobooka można wykorzystać dodatkowe elementy dźwiękowe, podkreślające nastrój czytanego tekstu, tworząc w ten sposób słuchowisko.
- Nagranie musi się rozpoczynać podaniem: autora, tytułu czytanego tekstu, tłumacza (jeżeli jest) oraz imienia i nazwisko czytającego ucznia – na podstawie następującego wzoru: (przykład) Alan Alexander Milne, „Kubuś Puchatek”, przełożyła Irena Tuwim, czyta: Anna Nowak
- Konkursowe nagranie w postaci pliku audio (dźwiękowego), zapisane w formacie MP3, należy dostarczyć na pendrivie do biblioteki szkolnej do 20 V 2024 r. do godz. 12:00.
Regulamin konkursu dla uczniów klas I-VIII „Pięknie czytam w audiobooku”
- Konkurs organizowany jest w ramach projektu „Biblioteka – miejsce na czasie” realizowanego z okazji XXI Ogólnopolskiego Tygodnia Bibliotek.
- Konkurs kierowany jest do chętnych uczniów klas I-VIII SP-13 w Żorach.
- Zadaniem konkursowym jest indywidualne przygotowanie audiobooka z czytanym przez ucznia tekstem – bajką, lekturą, książką należącą do kanonu literatury dziecięcej. Podczas nagrywania audiobooka można wykorzystać dodatkowe elementy dźwiękowe, podkreślające nastrój danego fragmentu lub charakter czytanego tekstu, tworząc w ten sposób słuchowisko. Nagranie musi się rozpoczynać podaniem: autora, tytułu czytanego tekstu, tłumacza (jeżeli jest) oraz imienia i nazwisko osoby czytającej – na podstawie następującego wzoru: Alan Alexander Milne, „Kubuś Puchatek”, przełożyła Irena Tuwim, czyta: Anna Nowak
- Nagranie należy przygotować w postaci pliku audio (dźwiękowego) w formacie MP3.
- Pracę konkursową zapisaną na pendrivie należy przynieść do biblioteki szkolnej do 20 V 2024 r. do godz. 12:00.
- Przy ocenie prac konkursowych pod uwagę będą brane: płynność czytania (opanowanie tekstu), właściwe tempo czytania (dostosowane do sytuacji, przestrzeganie znaków interpunkcyjnych), wyraźne czytanie (uczeń musi być słyszany i rozumiany), wyraziste czytanie (dostosowanie sposobu czytania do prezentowanego fragmentu tekstu, odpowiednie akcentowanie, modulacja głosu, pauzy, wyrażanie uczuć za pomocą głosu, zaciekawienie, wzruszenie słuchacza itp.), a także – w przypadku zastosowania dodatkowych efektów dźwiękowych – ich jakość i trafność wyboru w celu podkreślenia charakteru i nastroju czytanego tekstu.
- Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 29 V 2024 r. Na zwycięzców czekają nagrody.
- Udział w konkursie jest jednoznaczny z wyrażeniem zgody na upublicznienie danych osobowych uczestnika konkursu w celach promocyjnych konkursu oraz działań SP-13 w Żorach i jej biblioteki szkolnej, a także na opublikowanie prac konkursowych w Internecie w celach promocyjnych działalności SP-13 w Żorach i jej biblioteki szkolnej, jak również na wykorzystanie audiobooków w celu promocji czytelnictwa.
Zapraszamy Was do udziału w Konkursie Recytatorskim
- Tytuł: Szkolny Konkurs Recytatorski pod hasłem „Mój przyjaciel” dla klas I – III
- Organizatorka (kto?): p. W. Stencel
- Termin (kiedy?): 15 kwietnia (poniedziałek)
- Adresat: (dla kogo?): uczniowie klas 1-3
- Dodatkowe informacje: Na konkurs należy przygotować recytację wiersza, który swą treścią będzie nawiązywał do przyjaźni. Zwycięzcy (maksymalnie 3 osoby) będą mieli możliwość reprezentować naszą szkołę podczas Powiatowego Konkursu Recytatorskiego pod tym samym hasłem.
- Jury konkursu będzie brało pod uwagę:
– dobór utworu,
– opanowanie pamięciowe tekstu,
– kulturę żywego słowa – wyrazistość, poprawność wymowy,
– ogólny wyraz artystyczny.
Zapisy do 5 kwietnia u wychowawców lub p. W. Stencel.
Zapraszamy!
Drodzy Uczniowie!
Zapraszamy Was do udziału w konkursie z okazji ,,Dnia Ziemi”
- Tytuł: ,,EKO – MODA”
- Organizatorzy(kto?): Ilona Jelonek, Paulina Nowak, Małgorzata Kolasa-Młotkowksa, Michał Szubert, Katarzyna Nowicka, Ewa Operhalska
- Termin (kiedy?): zgłoszenia do 19 kwietnia (piątek)
- Adresat: (dla kogo?): uczniowie klas 1-3 i 4-8
- Dodatkowe informacje:
- Uczestnicy konkursu zobowiązani są do przygotowania strojów ekologicznych lub ich elementów promujących ideę recyklingu i selektywnej zbiórki odpadów.
- W prezentowanym stroju powinny pojawić się np. gazety, tektura falista, wytłoczki z jajek, rolki papierowe, folia aluminiowa, puszki aluminiowe, nakrętki plastikowe.
- Warunkiem przystąpienia do konkursu jest wypełnienie i przekazanie organizatorowi karty zgłoszenia (dostępne w bibliotece szkolnej).
- Kryteria oceny prac: zgodność z tematyką, estetyka pracy i oryginalność.
- Rozstrzygnięcie konkursu oraz prezentacja strojów przez uczniów odbędzie się 22 kwietnia podczas ,,Pokazu EKO – MODY”.
- O wyłonieniu zwycięzców konkursu zdecyduje Komisja Konkursowa powołana przez organizatora.
- Komisja konkursowa przyzna dwie nagrody główne oraz certyfikat nietykalności dla klasy, która zaprezentuje największą ilość prac.
Ogłaszamy konkurs polsko-angielski READ ON!
Chcesz sprawdzić swoją wiedzę i umiejętności? Weź udział w konkursie!
- Tytuł: Konkurs polsko-angielski READ ON!
- Organizatorki (kto?): p. K. Kołodziej-Daciuk, p. K. Kwiatkowska
- Termin (kiedy?): 8 kwietnia
- Adresat (dla kogo?): Uczniowie klas 4-5
- Dodatkowe informacje:
- Konkurs przeprowadzony zostanie w formie testu sprawdzającego umiejętność czytania ze zrozumieniem w języku polski i angielskim.
- Należy zgłosić chęć udziału w konkursie do dnia 22 marca u organizatorek.
Zapraszamy Was do udziału w świątecznym konkursie
- Tytuł: „Najpiękniejsza kartka wielkanocna”
- Organizatorki (kto?): Ilona Jelonek, Izabela Siemianowska, Edyta Lepczyńska
- Termin (kiedy?): do 22 marca (poniedziałek)
- Adresat: (dla kogo?): Uczniowie klas 1-3 i 4-8
- Dodatkowe informacje:
- Uczestnicy konkursu ręcznie wykonują kartkę świąteczną z okazji Świąt Wielkanocnych.
- Prace oceniane będą zgodnie z następującymi kryteriami: oryginalność, pomysłowość, estetyka wykonania.
- Każdy uczestnik może przedstawić jedną pracę.
- Format prac: maksymalnie A-5.
- Stworzone na konkurs prace powinny być podpisane przez autora wg wzoru: imię i nazwisko, klasa.
- O wyłonieniu zwycięzców konkursu zdecyduje Komisja Konkursowa powołana przez organizatora.
Prace należy dostarczyć do p. I. Siemianowskiej, p. I. Jelonek, p. E. Lepczyńskiej
Zapraszamy Was do udziału w Konkursie Recytatorskim
Tytuł: „Szkolny Konkurs Recytatorski”
- Organizatorki (kto?): p. E. Krupa, p. A. Gajdzik, p. K. Kwiatkowska
- Termin (kiedy?): 27 marca (środa)
- Adresat: (dla kogo?): uczniowie klas 4-8
- Dodatkowe informacje: Na konkurs należy przygotować recytację wybranego wiersza. Zachęcamy do poszukiwań repertuaru zgodnego z wiekiem, możliwościami wykonawczymi i interpretacyjnymi recytatorów.
- Jury konkursu będzie brało pod uwagę:
– dobór repertuaru i pamięciowe opanowanie tekstu,
– interpretację utworu,
– kulturę żywego słowa – wyrazistość, poprawność wymowy,
– ogólny wyraz artystyczny.
Zapisy do 20 marca u organizatorek. Zapraszamy!
Zapraszamy Was do udziału w konkursie plastycznym z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych.
- Tytuł: „Jajko wielkanocne”
- Organizator (kto?): p. Halina Laskowska, p. Dorota Jastrzębska
- Termin (kiedy?): do 25 marca br. (poniedziałek)
- Adresat (dla kogo?): Uczniowie klas 1-8
- Dodatkowe informacje:
- Należy wykonać pisankę (ozdobiona wydmuszka, jajko drewniane, ze styropianu).
- Technika dowolna np. z wykorzystaniem bibuły, koralików, cekinów, wełny. Mile widziany wykorzystany motyw świąteczny.
- Jury będzie brało pod uwagę oryginalność, zgodność z tematem i estetykę pracy.
Zapraszamy!
Zapraszamy Was do udziału w szkolnym konkursie z okazji Dnia Bezpiecznego Internetu – „JESTEM BEZPIECZNY W INTERNECIE”
- Tytuł: „Jestem bezpieczny w Internecie”
- Organizatorka (kto?): p. E. Guznowska
- Termin (kiedy?): do 1 marca 2024 r. (piątek)
- Adresat: (dla kogo?): uczniowie klas 4-8
- Dodatkowe informacje:
- Zadaniem konkursowym jest pobranie z biblioteki szkolnej jednego kwestionariusza konkursowego, na którym należy zaznaczyć kółkiem poprawne odpowiedzi oraz rozszyfrować zamieszczony tekst zagadki.
- Podpisane prace konkursowe należy złożyć w bibliotece szkolnej do 1 marca 2024 r. (piątek) do godz. 16:00.
- Spośród poprawnie rozwiązanych prac konkursowych zostanie wylosowany zwycięzca, na którego czeka nagroda.
Zapraszamy!
Zapraszamy uczniów klas 6-8 do udziału w konkursie fotograficzno-literackim: „Postać literacka” organizowanym z okazji Międzynarodowego Dnia Języka Ojczystego.
- Tytuł: „Postać literacka” – szkolny konkurs fotograficzno-literacki organizowany z okazji Międzynarodowego Dnia Języka Ojczystego
- Organizator (kto?): p. E. Guznowska
- Termin (kiedy?): do 16 lutego 2024 r. (piątek)
- Adresat: (dla kogo?): Uczniowie klas 6-8
- Dodatkowe informacje:
1. Konkurs „Postać literacka” realizowany jest w ramach Międzynarodowego Dnia Języka Ojczystego, mającego na celu podkreślenie różnorodności językowej świata oraz zwrócenie uwagi na języki zagrożone, a jego organizatorem jest Szkoła Podstawowa nr 13 w Żorach.
2. Konkurs kierowany jest do uczniów klas 6-8 Szkoły Podstawowej nr 13 w Żorach.
3. Zadanie konkursowe:- Zadaniem konkursowym jest wykonanie zdjęcia postaci literackiej, za którą przebiera się uczeń.
- W zdjęciu mogą być wykorzystanie różne rekwizyty – atrybuty wybranej postaci literackiej, a także odpowiednio przygotowana sceneria.
- Zdjęcia konkursowe nie mogą być poddawane edycji graficznej!
4. Nadsyłanie prac konkursowych
-
- Praca konkursowa musi być plikiem graficznym .jpg lub .png
- Każdy uczeń może zgłosić tylko jedno zdjęcie konkursowe.
- Termin nadsyłania prac konkursowych 16. 02. 2024 r.
- Pracę należy przesłać na adres e-mail: biblioteka.sp13zory@interia.pl podając następujące dane:
- Temat wiadomości:
- „Postać literacka”
- W treści wiadomości:
- imię nazwisko ucznia przebranego za bohatera literackiego
- klasa
- za jaką postać literacką jest przebrany uczeń
- tytuł i autor utworu literackiego, z jakiego pochodzi bohater literacki, za którego przebrał się uczeń
- Temat wiadomości:
5. Warunek uczestnictwa w konkursie
-
- Udział w konkursie jest jednoznaczny z udzieleniem Organizatorowi prawa do:
- opublikowania danych personalnych uczestników konkursu
- publikacji prac konkursowych i wizerunku zamieszczonego w pracy konkursowej ucznia na wystawie oraz na stronie internetowej szkoły i biblioteki szkolnej oraz innych portalach
promujących edukację oraz działalność szkoły, - wykorzystania prac (także w przyszłości) w celach promocji działalność szkoły.
- Udział w konkursie jest jednoznaczny z udzieleniem Organizatorowi prawa do:
6. Rozstrzygnięcie konkursu:
-
- Wszystkie nadesłane prace konkursowe zostaną przedstawione w formie
wystawy. - Jury oceni kreatywność i staranność podczas wykonywania pracy oraz oryginalność rozwiązań.
- Wszystkie nadesłane prace konkursowe zostaną przedstawione w formie
7. Ogłoszenie wyników i nagrodzenie zwycięzców:
-
- Wyniki konkursu „Postać literacka” zostaną ogłoszone podczas finału Międzynarodowego Dnia Języka Ojczystego, a także opublikowane na szkolnej i bibliotecznej stronie internetowej.
- Laureaci konkursu zostaną wyróżnieni.
Zapraszamy uczniów klas 1-3 oraz klas 4-8 do udziału w konkursie biblioteczno-fotograficznym: „Żywa okładka” organizowanym przez naszą szkolną bibliotekę.
- Tytuł: „Żywa okładka – szkolny konkurs biblioteczno-fotograficzny, promujący czytelnictwo, jako formę spędzania czasu wolnego”
- Organizator (kto?): p. E. Guznowska, I. Jelonek
- Termin (kiedy?): do 16 lutego 2024 r. (piątek)
- Adresat: (dla kogo?): Uczniowie klas 1-3 oraz klas 4-8
- Dodatkowe informacje:
1. Zadaniem konkursowym jest wykonanie pracy graficznej w postaci zdjęcia, przedstawiającego ucznia (autora pracy konkursowej), ucharakteryzowanego oraz w otoczeniu na wzór okładki wybranej książki. Na pracy konkursowej musi się znaleźć także autor i tytuł wybranej książki, a także powinny znaleźć się pozostałe informacje, które zostały zamieszczone na okładce będącej wzorem.
2. W wykonaniu pracy konkursowej wsparciem może służyć rodzic/opiekun ucznia.
3. Zgłaszając pracę konkursową należy przesłać:- zdjęcie okładki książki, która jest wzorem pracy konkursowej w pliku .JPG
- pracę konkursową w postaci pliku .JPG lub .PNG stworzonej przez ucznia „żywej okładki”.
4. Uczestnik może złożyć tylko jedną pracę konkursową.
5. Pracę należy wysłać na adres biblioteka.sp13zory@interia.pl do 16 lutego 2024 r., wpisując w temacie wiadomości: „Żywa okładka”. W treści wiadomości należy podać imię nazwisko i klasę autora pracy konkursowej.
6. Udział w konkursie jest jednoznaczny z udzieleniem Organizatorowi prawa do:
-
- opublikowania danych personalnych autora pracy konkursowej
- publikacji prac konkursowych, a także wizerunku zamieszczonego w pracy konkursowej ucznia na wystawach oraz na stronie internetowej szkoły i biblioteki szkolnej, a także innych portalach w celach promocji czytelnictwa, promocji działalności szkolnej i oświatowej
- wykorzystania prac (także w przyszłości) w celach promocji czytelnictwa i działalności biblioteki szkolnej.
7. Udział w konkursie, jest jednoznaczny z oświadczeniem autora pracy konkursowej, iż autor pracy posiada wszelkie zgody na wykorzystanie i opublikowanie wizerunku ewentualnych osób trzecich, zamieszczonych w pracy konkursowej.
8. Konkurs zostanie rozstrzygnięty w dwóch kategoriach wiekowych klas 1-3 oraz klas 4-8.
9. Na laureatów czekają nagrody!
Zapraszamy!
Drodzy Uczniowie!
Zapraszamy do udziału w konkursie plastyczno-technicznym
- Tytuł: „Dekoracja na bal karnawałowy”
- Organizator (kto?): p. Ilona Jelonek, p. Kornelia Dąbrowska i p. Paulina Nowak
- Termin (kiedy?): do 8 stycznia 2024 r. (poniedziałek)
- Adresat (dla kogo?): klasy 1-8
- Dodatkowe informacje:
- Prace oceniane będą zgodnie z następującymi kryteriami: oryginalność, pomysłowość, estetyka wykonania, zgodność z tematem.
- Każda klasa może przedstawić jeden projekt.
- Stworzone na konkurs prace powinny być podpisane wg wzoru: klasa, wychowawca.
- Format pracy XXL (prace posłużą jako dekoracja balu karnawałowego)
- Prace będą oceniane w trzech kategoriach wiekowych: I grupa – kl. I-III, II grupa – kl. IV-VI, III grupa – kl. VII – VIII
- O wyłonieniu zwycięzców konkursu zdecyduje Komisja Konkursowa powołana przez organizatora.
Prace należy dostarczyć do p. Kornelii Dąbrowskiej (kl. I-III), p. Ilony Jelonek (kl. IV-VI)i p. Pauliny Nowak (kl. VII-VIII)
Zapraszamy Was do udziału świątecznym konkursie
- Tytuł: „Najpiękniejsza kartka bożonarodzeniowa”
- Organizator (kto?): nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej i nauczyciel techniki
- Termin (kiedy?): do 8 grudnia br. (piątek)
- Adresat: (dla kogo?): Uczniowie klas 1-8
- Dodatkowe informacje:
- Prace oceniane będą zgodnie z następującymi kryteriami: oryginalność, pomysłowość, estetyka wykonania.
- Każdy uczestnik może przedstawić jedną pracę.
- Format prac: maksymalnie A-5.
- Stworzone na konkurs prace powinny być podpisane przez autora wg wzoru: imię i nazwisko, klasa.
- Prace będą oceniane w dwóch kategoriach wiekowych: I grupa – kl. I-III, II grupa – kl. IV-VIII.
- O wyłonieniu zwycięzców konkursu zdecyduje Komisja Konkursowa powołana przez organizatora. Prace zostaną przekazane na kiermasz świąteczny.
Prace należy dostarczyć do p. I. Siemianowskiej, p. E. Lepczyńskiej (kl. I-III) i p. I Jelonek (kl. IV-VIII).
Zapraszamy do udziału w konkursie plastycznym!
- Tytuł: „Najpiękniejsza ozdoba świąteczna”
- Organizator (kto?): p. Ilona Jelonek i p. Izabela Siemianowska
- Termin (kiedy?): do 8 grudnia br. (piątek)
- Adresat (dla kogo?): Uczniowie klas 1-8
- Dodatkowe informacje:
- Prace oceniane będą zgodnie z następującymi kryteriami: oryginalność, pomysłowość, estetyka wykonania, zastosowanie elementów ekologicznych.
- Każdy uczestnik może przedstawić jeden projekt.
- Stworzone na konkurs prace powinny być podpisane przez autora wg wzoru: imię i nazwisko, klasa.
- Prace będą oceniane w dwóch kategoriach wiekowych: I grupa – kl. I-IV, II grupa – kl. V-VIII
- O wyłonieniu zwycięzców konkursu zdecyduje Komisja Konkursowa powołana przez organizatora.
Prace zostaną przekazane na kiermasz świąteczny lub do hospicjum.
Prace należy dostarczyć do p. Izabeli Siemianowskiej (kl. I-III) i p. I. Jelonek (kl. IV-VIII do biblioteki)
Zapraszamy Was do udziału w konkursie biblioteczno- plastycznym organizowanym w ramach projektu „Młody odkrywca historii w bibliotece”
- Tytuł: „Moje miasto Żory”
- Organizator (kto?): I. Jelonek, E.Guznowska
- Termin (kiedy?): do 8 grudnia br.
- Adresat (dla kogo?): Uczniowie klas 1-8
- Dodatkowe informacje:
- Technika pracy jest dowolna: płaska (format A3) lub przestrzenna.
- Każda praca powinna cechować się oryginalnością oraz zgodnością z tematem.
- Podpisane prace należy dostarczyć do organizatora.
Z okazji zbliżającego się Międzynarodowego Dnia Praw Dziecka zapraszamy Was do udziału w konkursie plastycznym.
- Tytuł: „Czy znamy swoje prawa i obowiązki?”.
- Organizator (kto?): Rzecznik Praw Ucznia, szkolni Pedagodzy
- Termin (kiedy?): do 17 listopada br (piątek)
- Adresat: (dla kogo?): Uczniowie klas 1-8
- Dodatkowe informacje:
- Należy wykonać pracę plastyczną związaną z Prawami i Obowiązkami Dziecka. Pracę należy „umieścić” w szkolnej tarczy.
- Technika i wielkość pracy dowolna ( liczy się pomysłowość, estetyka, mile widziana treść prawa).
- Prace oddajemy wychowawcom lub p. H. Laskowskiej.
Zapraszamy!
Zapraszamy Was do udziału w konkursie plastycznym organizowanym przez nauczycieli zespołu matematyczno-przyrodniczego
- Tytuł: „Plastik nie jest fantastik”
- Organizator (kto?): I. Jelonek, M. Kolasa-Młotkowska
- Termin (kiedy?): do 20 listopada br.
- Adresat (dla kogo?): Uczniowie klas 4-8
- Dodatkowe informacje:
- Technika pracy jest dowolna: płaska (format A3) lub przestrzenna.
- Każda praca powinna cechować się oryginalnością oraz zgodnością z tematem.
- Podpisane prace należy dostarczyć do organizatora.
Zadaniem konkursowym jest propagowanie idei recyklingu wśród uczniów klas 4-8 i wykonanie pracy plastycznej. Najlepsze prace zostaną wysłane na konkurs ogólnopolski programu „Gotuj się na zmiany”.
Ogłaszamy Konkurs filmowy dla uczniów klas I-VIII.
Z okazji Światowego Dnia Mycia Rąk zapraszamy Wszystkich do udziału w konkursie pt „Idź na walkę z…bakteriami”. Mycie rąk należy do najskuteczniejszych i najtańszych sposobów zapobiegania rozprzestrzenianiu się bakterii, wirusów i wielu chorób. Ta prosta czynność ratuje życie!
- Tytuł: „Idź na walkę z…bakteriami”.
- Organizator (kto?): p. Anna Przebinda, p. Izabella Polak, p. Bożena Pietrzak
- Termin: do 10 listopada 2023 r.
- Adresat (dla kogo?): uczniowie klas I-8
- Dodatkowe informacje:
- Nagraj krótki filmik przedstawiający w jaki sposób walczysz z bakteriami na Twoich rękach. Film nie powinien trwać dłużej niż 2 minuty. Oceniane będą poprawność sposobu mycia rąk i poczucie humoru twórcy.
- Pracę wyślij na adres mailowy: pedagog.psycholog.sp13zory@gmail.com
Zapraszamy!
Drodzy Uczniowie!
Zapraszamy uczniów klas 4-8 do udziału w projektowym konkursie bibliotecznym „Książkowym tropem” organizowanym przez naszą szkolną bibliotekę z okazji Międzynarodowego Miesiąca Bibliotek Szkolnych.
- Tytuł: „Książkowym tropem”
- Organizator (kto?): p. E. Guznowska, p. K. Kwiatkowska
- Termin (kiedy?): do 13 listopada 2023 r.
- Adresat: (dla kogo?): Uczniowie klas 4-8
- Dodatkowe informacje:
- Zadanie konkursowe polega na wypisaniu na kartce jak największej liczby tytułów i autorów książek, w tytule których znajduje się wyraz „książka” – w dowolnej odmianie i liczbie.
- Uczestnicy konkursu mogą zaangażować swoich bliskich do pomocy w wykonaniu pracy konkursowej.
- Każdy uczeń może złożyć jedną pracę konkursową. Podpisane prace należy złożyć w bibliotece szkolnej do 13 XI 2023 r. do godz. 16:00.
- Autor pracy konkursowej zawierającej największą liczbę poprawnych tytułów zostanie zwycięzcą konkursu. W przypadku pojawienia się prac konkursowych zawierających taką samą ilość tytułów, zwycięzca zostanie wyłoniony drogą losowania.
Zapraszamy!
Zapraszamy uczniów klas 1-3 do udziału w projektowym konkursie bibliotecznym „Rebus w bibliotece szkolnej” organizowanym przez naszą szkolną bibliotekę z okazji Międzynarodowego Miesiąca Bibliotek Szkolnych.
- Tytuł: „Rebus w bibliotece szkolnej”
- Organizator (kto?): p. E. Guznowska
- Termin (kiedy?): do 13 listopada 2023 r.
- Adresat: (dla kogo?): Uczniowie klas 1-3
- Dodatkowe informacje:
- Zadanie konkursowe polega na rozwiązaniu zagadki z formularza konkursowego. Formularz można pobrać w bibliotece szkolnej. Każdy uczeń może złożyć jedną pracę konkursową.
- Podpisane prace należy złożyć w bibliotece szkolnej do 13 XI 2023 r. do godz. 16:00.
- Spośród poprawnie rozwiązanych zadań konkursowych zostanie wylosowany zwycięzca konkursu.
Zapraszamy!
Zapraszamy Was do udziału w konkursie plastycznym organizowanym przez bibliotekę szkolną i nauczycieli klas I-III
- Tytuł: „Ulubiona postać z bajki”
- Organizator (kto?): I. Jelonek, M. Karwot
- Termin (kiedy?): do 6 listopada br.
- Adresat (dla kogo?): Uczniowie klas 1-3
- Dodatkowe informacje:
- Praca powinna przedstawiać postać literacką (z książek)
- Format: dowolny
- Technika: dowolna (np. rysunek, wyklejanka, wydzieranka, itp.)
- Podpisane prace należy dostarczyć do biblioteki szkolnej lub świetlicy szkolnej.
Zadaniem konkursowym jest propagowanie czytelnictwa wśród uczniów klas 1-3 i wykonanie pracy plastycznej ulubionej postaci z bajek.
Zapraszamy Was do udziału w konkursie z okazji Dnia Drzewa.
- Tytuł: „ Niesamowite Drzewo”
- Organizator (kto?): p. M. Karwot, p. M. Mikula
- Termin (kiedy?): do 10 października
- Adresat (dla kogo?): uczniowie klas 1-3
- Dodatkowe informacje:
- Technika pracy jest dowolna: płaska (format A4) lub przestrzenna.
- Każda praca powinna cechować się oryginalnością oraz zgodnością z tematem.
- Podpisane prace należy dostarczyć do organizatora.
- Dostarczone prace przechodzą na własność organizatora.
Użyjcie wyobraźni i stwórzcie wyjątkowe drzewo!
Zapraszamy!
Ogłaszamy Konkurs plastyczny dla uczniów klas IV-VIII
- Tytuł: „Jubileuszowy wizerunek mojej szkoły”
- Organizator (kto?): p. Dorota Jurczyk, p. Edyta Guznowska
- Termin: do 3 października br. (wtorek)
- Adresat (dla kogo?): uczniowie klas 4-8
- Dodatkowe informacje:
- Wykonaj pracę plastyczną przedstawiającą naszą szkołę. Pokaż, jak Twoimi oczami wygląda budynek bądź wnętrze szkoły, np. hol, biblioteka, sale lekcyjne itp.
- Pracę wykonaj wybraną płaską techniką (kredki, pastele, farby) w dowolnym formacie.
Zapraszamy!
Zapraszamy Was do udziału w konkursie plastycznym z okazji Jubileuszu 40-lecia Szkoły.
Tytuł: „Jubileuszowa kartka”
- Organizator ( kto?): p. Halina Laskowska, p. Artur Brańczyk
- Termin ( kiedy?): do 2 października br. (poniedziałek)
- Adresat (dla kogo?): Uczniowie klas 1-8
- Dodatkowe informacje:
- Należy wykonać kartkę z okazji Jubileuszu 40-lecia Szkoły, w dowolnym formacie i technice (rysunek, grafika, wyklejanka, wydzieranka, malarstwo itp.). Można zamieścić w kartce życzenia.
- Jury będzie brało pod uwagę oryginalność, zgodność z tematem i estetykę pracy.
Zapraszamy!