Stołówka szkolna

Szanowni Rodzice/Opiekunowie uczniów, informujemy, że można już składać wnioski o zawarcie „umowy o świadczenie usług żywieniowych”. Wniosek do pobrania na portierni szkoły.

Przypominamy, że szkoła korzysta z aplikacji „Jem w szkole”, która umożliwia samodzielny zakup, odwoływanie i rozliczanie obiadów.

Na podaną we wniosku pocztę mailową zostanie wysłany do Państwa link aktywacyjny do aplikacji „Jem w szkole”.

Opłatę za obiady należy dokonać z góry do 25 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym następuje korzystanie z obiadów.

Uwaga! Za miesiąc wrzesień należy dokonać opłaty z góry, do 10 dnia miesiąca!

Zapraszamy na przepyszne obiady od 5 września 2022 r. !

 

Dodawanie numeru chipa (breloka) do konta dziecka

  1. Dziecko otrzyma w szkole breloczek z chipem i wygrawerowanym na nim 10-cio cyfrowym numerem identyfikacyjnym.
  2. Po zalogowaniu się na swoje Konto w aplikacji należy przejść do zakładki “TWOJE DANE”; tam wpisać numer identyfikacyjny chipa do wybranego dziecka – wpisując 10-cio cyfrowy numer w polu “KARTA” przy wybranym dziecku i kliknąć przycisk “ZAPISZ”.
  3. Odtąd Państwa dziecko może odbierać posiłki za pomocą breloczka.

Link do filmu instruktażowego – składanie zamówienia:

https://www.youtube.com/watch?v=3tVff9VNUeU

Link do filmu instruktażowego – zgłaszanie nieobecności:

https://www.youtube.com/watch?v=3tVff9VNUeU

 

W przypadku problemów lub pytań prosimy o kontakt pod numerem telefonu 32 43 57 492 wew. 25 lub 723 618 596 z Panią Karoliną Masny-Gajo.

 


CENA OBIADU 

Uczniowie Szkoły Podstawowej Nr 13  –  6,00 zł.

Pracownik Szkoły Podstawowej Nr 13  –  9,00 zł.

NIE PRZYJMUJEMY GOTÓWKI ZA OBIADY

Należność za obiady płatna z góry poprzez aplikację „Jem w szkole” lub przelewem na konto szkoły:

80 1050 1676 1000 0022 8243 3859

Operator aplikacji za dokonywanie przelewów natychmiastowych pobierze od Państwa 1% wartości przelewu.

Brak terminowej wpłaty (brak aktywnego breloczka) skutkował będzie wstrzymaniem wydawania posiłków.

 

UWAGA RODZICE I OPIEKUNOWIE!

W związku z obowiązkiem stosowania m.in. przez placówki szkolne Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011, które mówi o obowiązku przekazywania konsumentom informacji na temat obecnych w serwowanej żywności składników lub innych substancji mogących powodować alergie nietolerancji, zamieszczamy do ogólnego zapoznania się wyciąg z w/w rozporządzenia, tj.

Wykaz substancji i produktów powodujących alergie lub reakcje nietolerancji

  1. Zboża zawierającegluten, pszenica, żyto, jęczmień, owies, orkisz, kamut lub ich odmiany hybrydowe, a także produkty pochodne;
  2. Skorupiakii produkty pochodne;
  3. Jajai produkty pochodne;
  4. Rybyi produkty pochodne;
  5. Orzeszki ziemne(arachidowe) i produkty pochodne;
  6. Sojai produkty pochodne;
  7. Mlekoi produkty pochodne, (łącznie z laktozą );
  8. Orzechy, tj. migdały, orzechy laskowe, orzechy włoskie, orzechy nerkowca, orzeszki pekan, orzechy brazylijskie, pistacje/orzechy pistacjowe, orzechy makadamia, a także produkty pochodne;
  9. Seleri produkty pochodne;
  10. Gorczyca i produkty pochodne;
  11. Nasiona sezamui produkty pochodne;
  12. Dwutlenek siarki i siarczyny w stężeniach powyżej 10 mg/kg lub 10 mg/litr w przeliczeniu na całkowitą zawartość SO 2 dla produktów w postaci gotowej bezpośrednio do spożycia ;
  13. Łubin i produkty pochodne;
  14. Mięczakii produkty pochodne.

ZGŁASZANIE I REZYGNACJA Z OBIADU W DANYM DNIU OD GODZ. 7:30 DO 9:00 LUB DZIEŃ WCZEŚNIEJ
W PRZYPADKU BRAKU ZGŁOSZENIA REZYGNACJI, NIE ZWRACAMY NALEŻNEJ KWOTY.